maanantai 13. toukokuuta 2013

6 kk...

Minulla on tänään synttärit...tavallaan! :)


Olen nyt jo ½ vuotta "vanha"! Eli en mikään vastasyntynyt pikkuvauva enää, vaan iso poika jo!
Mamman mielestä on pelottavaa kuinka aika kuluu niin nopeaa!
Minä en taas malta odottaa, että oppisin uusia asioita ja oppisin ryömimään ja pääsisin paremmin tutkimaan maailmaa!


Valitettavasti täällä ei kaikki mene niin helposti, vaan olen joutunut käymään lääkärissä viime viikolla närästysvaivojen takia ja nyt kokeillaan närästyslääkettä ja huomenna saamme apteekista korviketta, joka on suunniteltu nimenomaan närästysvaivoja helpottamaan. Toivottavasti näistä olisi apua...miten mamma saa korvikkeen minulle maistumaan niin siinä voi olla aika paljon haastetta...kerromme lisää miten meillä menee joku toinen päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti