torstai 14. helmikuuta 2013

3 kk 1 päivä...


Eilen oli 3 kk-neuvolakäynti ja minulle pistettiin ensimmäiset rokotteet. En tykännyt yhtään pistämisestä ja itkin raivosta aika kauan pistämisen jälkeen! Illalla olin aika kipeä ja itkin kauan, onneksi Panadol suppo hieman helpotti oloani!
 Pituutta minulla on tällä hetkellä 61,1 cm ja painoa 5,545 kg. Neuvolan kasvukäyrän mukaan kasvan hieman liian vähän, painoa pitäisi tulla paljon enemmän! Joten nyt äiti yrittää syödä ja juoda enemmän että varmasti saisin tarpeeksi maitoa! Toisaalta minä pulauttelen nykyään aika paljon, joten sekin voi olla syynä siihen ettei painoni nouse tarpeeksi. Saimme luvan aloittaa kiinteiden ruokien maistelun jo nyt, jotta pulauttelu vähenisi ja paino nousisi. 
Odotan siis jännityksellä milloin äiti keittää ensimmäisen perunan minulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti