lauantai 23. helmikuuta 2013

3 kk 10 päivää...

Kiinteiden ruokien maistelu jatkuu täällä meillä!
 Ja hyvin maistuu! Hieman sotkuista tämä syöminen välillä on, kuten kuvasta näkyy...


Peruna aiheutti aika paljon ilmavaivoja minulle, mutta porkkana tuntuu sopivan paremmin! Ja se maistuu todella herkulliselta! Tänään mamma oli keittänyt ja soseuttanut minulle bataattia, sekin oli todella hyvää! 

Minä tykkään todella paljon soseiden syömisestä, monesti huudan mammalle kun hän on niin varovainen antamaan ruokaa minulle ja syöttää minua niin hitaasti! Minulle vaan maistuu ruoka niin hyvin, että voisin syödä paljon enemmän kuin mitä mamma uskaltaa minulle tässä vaiheessa antaa! Mamman mielestä olen niin huvittavan näköinen kun istun suu auki ja odotan, että saisin lisää ruokaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti