lauantai 2. helmikuuta 2013

Tarina alkaa!!

Kaikki siis alkoi 12. päivä marraskuuta 2012, kun äitini ja isäni olivat muuttamassa uuteen taloomme. Muuttohommat keskeytyivät, kun minulla alkoi olla hieman ahdasta äidin masussa ja halusin päästä ulos tutustumaan maailmaan! Sairaalaan äippä ja iskä lähtivät ajelemaan illalla n.klo.17.30 ja yöllä klo.3.41, 13.päivä marraskuuta, minä vihdoin pääsin ulos äidin masusta!

Äitini on kirjoittanut tarkemmin sen illan ja yön tapahtumista omassa blogissaan (kirjoitettu ruotsiksi!), mutta tässä blogissa keskitytään vain olennaiseen, eli minuun ja minun elämääni! Äitini halusi välillä kirjoitella suomeksi ja päätti siksi tehdä uuden blogin, jossa voi kirjoittaa vain pienen miehenalun elämästä ja taltioida tänne kaikista tärkeimmät hetket! Tarkoitus olisi jatkossa kirjoittaa lyhyesti jokaisesta päivästäni kuvan tai videon kera! Elämääni mahtuu tällä hetkellä niin paljon jännittäviä hetkiä, nyt kun pahimmat vatsavaivat alkavat hellittää ja voin keskittyä pelkästään kasvamiseen ja leikkimiseen! Toivottavasti viihdytte seurassani! Tässä tulee vielä hieman kuvia elämästäni tähän asti...


Tässä olen vielä äidin masussa!


Äippä ja minä syntymäpäivänäni!




Äidin ottamia kuvia synnäriltä!


5 päivän ikäisenä!


10 päivän ikäisenä!


18 päivän ikäisenä!


Äiti yritti ottaa kuvia minusta joulukortteja varten...


Joulupäivä ja ikää noin 1 kk 2 vkoa.


2 kk:n ikäisenä!


Ja tämmönen suloinen miehenalku minä olen tällä hetkellä, eli reilu 2,5 kk:n ikäisenä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti