lauantai 9. maaliskuuta 2013

3 kk 24 päivää...



Nyt vasta minua on alkanut kiinnostamaan kirjojen "lukeminen"!
Mamma on jo jonkin aikaa lukenut minulle joka ilta iltasadun ennen kuin nukahdan, mutta vasta nyt jaksan katsella kirjojen kuvia ja yritän jopa kääntää sivuja itse! 
Joskus päivisinkin voin hetken jaksaa katsella värikkäita kirjoja! 
Mamman ja minun pitäisi joku päivä mennä kirjaostoksille, sillä minulla ei vielä ole kovin monta kirjaa ja pitäisi löytää sekä suomen- että ruotsinkielisiä kirjoja. Mamma puhuu nimittäin yleensä ruotsia minulle ja isi suomea, luulevat ilmeisesti että tällä tavalla opin ymmärtämään molempia kieliä...saapa nähdä opinko molemmat kielet ja kumpaa kieltä alan puhumaan ensin! Vai sekoittaako kaksikielisyys pääni niin täysin etten opi puhumaan lainkaan! :)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti