maanantai 18. maaliskuuta 2013

4 kk 5 päivää...


Tänään minulla ja mammalla on taas asiaa vauvavaatteista!
Mamma osti todella paljon vaatteita minulle jo raskausaikana, mutta suurin osa vaatteista olivat käytettyjä. Jos ei ole liian vaativa maku ja jaksaa kierrellä kirppiksiä, niin voi tehdä todella hyviä löytöjä! 
Mamma löysi todella paljon lähes käyttämättömiä, hienoja vaatteita halvalla kirppikseltä ja muutamia ihan uusiakin vaatteita!
Mamman mielestä ei ollut järkevää pistää paljon rahaa vaatteisiin, kun on niin paljon muitakin kalliita hankintoja ennen vauvan tuloa! Ja eihän vauva ehdi kauan käyttää vaatteita ennen kuin ne jäävät pieniksi!
Silti minun vaatekaapistani löytyy jonkun verran Tutan, Benettonin, Polarn och Pyretin vaatteita, sillä olen saanut näitä "hienompia" vaatteita lahjaksi. 
Ja nyt kun olemme käyttäneet kaikenlaisia vaatteita muutaman kuukauden, niin on kyllä pakko kehua näitä "merkkivaatteita". Kyllä ne ovat niin laadukkaita ja vaikka vauvanvaatteita joutuu pesemään useasti, niin nämä "merkkivaatteet" eivät kärsi siitä. Ei tule pesunukkaa tai venymistä samalla tavalla kuin muihin vaatteisiin. Joten vaikka jotkut vaatemerkit maksavat hieman enemmän, niin laatukin on kyllä hyvä! 
Varsinkin Polarn och Pyretin vaatteet tuntuvat todella kestäviltä ja ihanan pehmeiltä!
Mutta mamma on silti sitä mieltä, että kirppikseltä voi tehdä mahtavia löytöja ja mamma onkin löytänyt monta  Tutan, Benettonin ja PoPin vauvavaatetta halvalla sieltä!
Eli, kannattaa ostaa laadukkaita vauvavaatteita, sillä niitä voi varmasti käyttää seuraavakin lapsi ja vaate pysyy hyvänä vaikka sitä joutuu useasti pesemään! 
Mutta, laadukkaita vaatteita voi löytää myös käytettynä!
Joten meidän mielestä kannattaa käydä kirpputorilla ja etsiä hyväkuntoisia, laadukkaita vaatteita sieltä! Tai tsekata huuto.net-sivuja, sieltäkin mamma löysi todella paljon lähes käyttämättömiä vaatteita minulle!
Ja vaikka mamma on ostanut paljon käytettyjä vaatteita minulle, niin minä en todellakaan joudu olemaan päivittäin nuhjuisissa vaatteissa! Mielestäni kaikki vaatteet, jotka mamma pukee ylleni, ovat hienoja ja hyväkuntoisia! 
Tämmöstä joutavaa kirjoittelua meiltä tänään, nauttikaa päivästänne!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti