torstai 14. maaliskuuta 2013

4 kk 1 päivä...


Huomenta kaikille!
Tältä minä näytin pari päivää sitten, kun sain maistella marjasosetta iltapäivällä!
Sotkuista touhua tämä syöminen!


Marjasose maistui mielestäni hieman oudolta ja aina kun nielasin sitä, niin yskin vähän. 
Ehkä ne pienet "siemenet" marjoista tekivät sen, etten oikeen tykännyt siitä. 

Päärynäsoseesta minulle tuli pieniä näppyjä naamaan, joten sitä mamma ei ole enää uskaltanut antaa minulle vaan pitää nyt pienen tauon siitä. Ja mango lisäsi pulauttelua, joten se ei ehkä oikeen sopinut mahalleni, joten sitäkään en saa nyt hetkeen maistella.
Minulle tuntuu nuo vihannessoseet maistuvan paremmin kuin hedelmäsoseet tällä hetkellä.
Ja koska minä syön niin useasti öisin (1,5-2 tunnin välein!) ja vellin antaminen ei pidentänyt yöuniani, niin nyt sitten mamma kokeilee jättää pois hedelmäsoseet kokonaan iltapäivällä ja antaa illemmalla toisen annoksen vihannessosetta. Jospa se maistuisi minulle paremmin kuin hedelmäsoseet ja ehkä minä sitten nukkuisin hieman paremmin kun saan "tuhdimpaa" ruokaa myös illalla!

Eilen mamma myös huomasi, että minulla näkyy yksi pieni valkoinen "täplä" oikealla puolella ikenessä, joten ehkä sieltä kohta puhkeaa ensimmäinen hammas! Nyt parin päivän ajan vatsani on myös ollut hieman löysällä ja öisin olen ollut levottomampi kuin normaalisti, joten toivottavasti se hammas kohta pullahtaisi esille ja yöunet paranisi sen myötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti