lauantai 30. maaliskuuta 2013

4 kk 17 päivää...


Tässä on ystäväni Late!
Late on minun pehmolammas/unilelu.
Mamma antaa aina Laten kainalooni kun menen nukkumaan, mutta en vielä juurikaan välitä siitä onko Late vieressäni tai ei...mutta ehkä sitten kun olen hieman isompi unilelusta tulee minulle tärkeämpi ja auttaa minua nukahtamaan paremmin yksin!
Pitkät yöunet olivat muuten tilapäinen häiriö, sillä nyt olen taas herännyt ja syönyt aika monta kertaa yön aikana ja uusi ongelma on iltakiukkuiluni. Jo monta viikkoa nukahdin iltaisin tosi hyvin ja helposti mamman viereen syömisen jälkeen, mutta nyt viikon ajan en millään halua nukahtaa iltaisin vaan itken ja kiukuttelen joskus parikin tuntia ennen kuin suostun vihdoin nukahtamaan...mistähän tämänkin johtuu??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti