perjantai 29. maaliskuuta 2013

4 kk 16 päivää...


Hyvää pääsiäista kaikille!
Eilen olin isin ja mamman kanssa seikkailemassa Ylivieskassa!
Mamma kävi ostamassa uudet keittiönmatot Askosta ja samalla kävimme vähän kiertelemässä Kärkkäisellä.
Minä nukuin koko ajomatkan sinne ja Kärkkäisillä heräsin, mutta olin todella kiltisti enkä juurikaan itkenyt tai kiukutellut! Meillä oli mukana Gracon matkarattaat, johon saa turvakaukaloni kiinni, joten siinä minä enimmäkseen istuskelin ja tarkkailin uutta ympäristöä. Välillä tylsistyin istumiseen ja halusin olla isin tai mamman sylissä. Kierreltyämme kauppaa jonkun aikaa, isi tilasi ruokaa itselleen ja mammalle ja mamma syötti minut vauvanhoitohuoneessa. Sitten lähdimme ajelemaan kotiin, poikkesimme pikaisesti kahvilla isin kummien luona mutta vaikka hetkeksi heräsinkin, niin jatkoin nätisti uniani autossa kotimatkalla.
Oli mukava päivä!



Kravattipaita päälle ja menoksi!
Välillä minua vähän kiukutti ja väsytti kaukalossa istuminen, niin kuin alla olevasta kuvasta näkee!


Mutta piristyin heti kun isi ja mamma ostivat minulle uuden, hienon Brio-helistimen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti